انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق پرسپولیس
چهارشنبه 88 مهر 8 ساعت 7:22 عصرانصاری فرد امادهی رفتن هستم

 عباس انصاری فرد ،در گفتگویی افزود: من انصاری فرد هستم و هیچ وابستگی به باشگاه پرسپولیس ندارم چه از نظرکاری و چه از نظر مالی من از ابتدا ورزشی بودم و ورزشی هستم و خواهم بود و هیچ نیازی به مدیر عاملی تیم فوتبال پرسپولیس ندارم زیرا من از ابتدا در ورزش شناخته شده بودم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با پیکان و باخت به این تیم کرانچار را اخراج نکردم و تنها وی را برای مدتی کنار گذاشتم تا اعضای کادر فنی در مورد این موضوع تصمیم بگیرند که آنها هم مح

وی در خصوص بازی دربی تصریح کرد: اصلا نگران باخت از استقلال نیستم ولی مطمئن باشید بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا پیروز از میدان بیرون بیایند و بتوانند از بحران خارج شوند و من هم به این بازی بسیار امیدوار هستم.

کم ابقای کرانچار را امضا کردند و من هم این موضوع را پذیرفتم.

انصاری فرد در خصوص جلسه با واعظ آشتیانی قبل از بازی دربی گفت: من و واعظ یک هدف را دنبال می کنیم و جلسات زیادی را با هم داشتیم و در موارد زیادی با هم بحث و گفتگو می کنیم مانند واگذاری فروش بلیط ها به دو تیم و چند مواردی دیگر و هیچ بحثی درباره بازی دربی نکردیم و اینکه می گویند درباره نتیجه بازی بحث و گفتگو کردیم کذب محض است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در دربی ناکامی های گذشته را جبران کنیم و با برد استقلال دوباره به روزهای اوج خود بازگردیم.



  • کلمات کلیدی : پروین
  • متن فوق توسط: نادیا فریدون نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

    درباره خودم
    عشق پرسپولیس
    نادیا فریدون
    سلام به همهی دوستای گلم من نادیا (نادی جون) هستم اگه بخوام در مورده خودم ئخصوصیاتم بگم یه شاهنامه میشه ولی خوب ب ب . دلیل اصلی ای که من این وب لاگ را ساختم فقط و فقط پرسپولیس با قیرت بوده.......... من یه پرسپولیسی 3 اتیشم عاشقه پرسپولیسم. من رنگ قرمز مشکی و پرتغالی را خیلی دوست دارم. گل مورد علاقم رز و نرگس.... بازیکن مورد علاقه ام... علی کریمی محسن خلیلی نیکبخت ت ت و محمد پروین بازیگر مورد علاقم هم مهناز افشار حمید گودرزی و مهدی سلوکی(چون مثل خودم پرسپولیسی دو اتیشه ست) ووووو........... خوشحال می شم گاهی به ما سری بزنید..... .
    آرشیو یادداشت ها
    شهریور 1388
    مهر 1388
    لوگوی من
    عشق پرسپولیس
    اشتراک در خبرنامه